santa tell me




hej!
jak zdążyliście pewnie zauważyć, pokochałam efekt czarno biały, i każda notka ma takie zdjęcia. Jednak nie potrafię się przestawić na zdjęcia innego efektu. Czarno-białe zdjęcia zawsze miały dla mnie jakiś sens, efekt i zawsze mi się podobały. I jak na razie, takie zdjęcia się na blogu mają zamiar pojawiać. Więc w piątek oficjalnie zaczęliśmy nasza przerwę, kończąc dwie godziny przed i dostając kit kata od wychowawczyni. Niestety minus jest taki, że nie tutaj się nie obchodzi szkolnych wigilii, i nie można spędzić miłego czasu. Oczywiście wszyscy na około czują święta i gadają oraz puszczają świąteczne piosenki, jednak ja jak zawsze wywracam oczami i ignoruje to. Wigilia 2014 nie będzie moją ulubiona, na 100%. Jakoś ten rok należy to moich najgorszych i nie mogę się doczekać aż będę mogła go pożegnać oglądając fajerwerki i pijąc tym razem alkoholowego szampana, ponieważ na picolo już jestem chyba troszkę za stara nie? 


Więc po skończeniu szkoły od razu przebrałam się w moje ciuszki, ciesząc się, że mój uniform szkolny będzie pożegnany na dwa tygodnie! A potem poleciałam do Sandry, której mogę dziękować za to że chodzi ze mną na te sesje i znosi to że narzekam oraz nie umiem pozować. Potem ściąga zdjęcia i je lekko ogarnia a reszta efektów należy do mnie!


A więc zostało nam 4/5 dni do świąt. A ja nawet jeszcze nie kupiłam mamie ani sandrze, bliskim i sobie prezentu, kto w tym roku dostaje miano najgorszej córki/przyjaciółki roku? liv b! Jednak problem taki, że mama, oraz przyjaciółka nie wiedzą co chcą a ja muszę kombinować jak z resztą każda siedzi i chce ze mną wszędzie jeździć. Cóż bynajmniej mam towarzystwo.

Jednak co do mojego modelowania- jak zdążyłam zauważyć, moja taktyka się poprawia, i jestem strasznie dumna z siebie!





sweter- H&M, spodnie- Bershka, buty- Converse

a teraz takie zdjęcia które przedstawiają moje życie 24/7

i co tak naprawdę się ciało na sejsach hahahh 

oki więc co mogę jeszcze dodać, notka świąteczna, ponieważ nienawidzę świąt ale jednak będe taka kochana i to zrobię! 
oki więc żegnam się z wami świąteczną piosenką i wesołych! 


7 komentarzy:

Catherine pisze...

Mieszkasz w UK?
Ładne zdjęcia, fajny sweter :)
http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/12/soon_20.html
Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

Unknown pisze...

tak, tak
dziękuje :)

Unknown pisze...

Dziękuje! :)

Karo pisze...

śliczna jesteś *.*
Wesołych Świąt :)
http://bycaaarolyna.blogspot.com/

Unknown pisze...

Również uwielbiam czarno białe zdjęcia *o* one są boskie i twoje tez tak wyszły ^^ czekam na next i zapraszam do mnie ^^ :
http://mrasne-recenzje.blogspot.com/

Unknown pisze...

Dziękuje!
I nawzajem :)

Unknown pisze...

Oh dziękuje, i wszystkie podziękowania do fotografa! :)