boyfriend jeans














Dzień dobry
Mam nadzieję, że wasz dzień jest świetny. 

Zaczęłam, przerwę świąteczną (bardziej znana jako spring break) i dotychczas jeszcze ani jednej nocy nie przespałam we własnym łóżku!
Jestem strasznie padnięta (w pozytywnym sensie- lepsze to niż wieczne siedzenie w łóżku) i nie mam pojęcia gdzie ja pomieszczę moje prace domowe, i nauczenie się na testy. Dwa tygodnie może wydawać się szmatem czasu jednak dla mnie to jak zwykły weekend, jak zawsze zabiegana. 
Jak na razie postanowiłam że to YouTube przejmie to czym się blog właśnie miał zajmować, a tu będę wstawiać zdjęcia i inne duperele (jak na razie) 
Dziękuje Sann za bycie wspaniałą makijażystką i fotografką bo to dzięki niej ostatnio nabrałam siły na bloga. 
Teraz spróbuję się wykąpać ogarnąć i prawdopodobnie nagrać coś na YT (marzenie) 
A ci którzy chodzą jeszcze do szkoły, dacie rade to i tak ostatni tydzień. 
Do zobaczenia!
ps
Przepraszam za moją nie obecność na YouTube ani nic. Kocham!
liv montana