time



„Co to jest czas? Gdy nikt mnie nie pyta, wiem, co to jest. Kiedy jednak chcę to pytającemu wyjaśnić, to nie wiem”, zauważył św. Augustyn
Według Wikipedii czas to: Czas – skalarna (w klasycznym ujęciu) wielkość fizyczna określająca kolejność zdarzeń oraz odstępy między zdarzeniami zachodzącymi w tym samym miejscu 

Ale czy ktokolwiek naprawdę wie co to jest czas? I jak naprawdę się nim warto posłużyć. 
Nie ma tak naprawdę definicji czym jest czas, jest to po prostu materia której nikt nie może zdefiniować ani posłużyć się nim dobrze. 
Heraklit powiedział raz, że czas płynie- stąd przyszło powiedzenie że "nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki"
Ponieważ dzięki czasowi odbywamy podróż a czas jest naszym przewodnikiem- on powoduje, że się starzejemy, budzimy, chodzimy po prostu funkcjonujemy.
Wyobraźcie sobie życie bez czasu- nie da się prawda? Dlatego że czas tak samo jak powietrze jest nam potrzebne do życia. 
Jednak czy czas tak naprawdę istnieje czy to tylko jakaś życiowa iluzja?
Według mnie, jeżeli musiałabym już jakoś określić czas powiedziałabym: "Czas to jednostka która pomaga nam określić chronologiczność zdarzeń"

Oki a co wy myślicie na temat czasu? 


I tak przepraszam za nie wchodzenie tutaj ale mamy maj! 
a za 21 dni moje urodziny o matko 
nagrałam filmik na YouTube ale nie wiem kiedy go dodam bo mam problemy z montowaniem więc dodaje posta tu! 
Aha i dam wam spojler że możliwe, że jako następny filmik zrobię małe Q&A więc możecie zadawać tu pytania. 

A także mam pomysł na zmienienie nazwy bloga na: livblatkiewicz albo livmontana
co myślicie?

Brak komentarzy: